Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

Κέντρο Διαχείρισης Ανακυκλώσιμων Υλικών

Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010 σύσσωμο το 25ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας-Κωστής Στεφανόπουλος ξεναγήθηκε επί δίωρο στο υπερσύγχρονο διαλογητήριο ανακυκλώσιμων υλικών της εταιρείας Σιακανδάρης, που βρίσκεται στη ΒΙΠΕ Σχηματαρίου.

Στο ξεκίνημα της επίσκεψης έγινε ενημέρωση των μαθητών από τους υπευθύνους της εταιρείας για το ζήτημα της συγκέντρωσης και διαλογής των ανακυκλώσιμων υλικών, καθώς και τη μέγιστη συμβολή του γεγονότος στο αγωνιώδες ζήτημα του σεβασμού και της σωτηρίας του καταρρακωμένου μας πλανήτη. Επίσης, τονίστηκε το γεγονός της πρωτοκαθεδρίας της Χαλκίδας στο ζήτημα της συλλογής τέτοιων υλικών, καταλαμβάνοντας το 2008 την πρώτη θέση πανελληνίως, αλλά και τον καθοριστικό ρόλο των Σχολείων και προπαντός των νέων ανθρώπων στην επιτυχία ετούτου του ελπιδοφόρου εγχειρήματος.
Στη συνέχεια, οι μαθητές με τους συνοδούς δασκάλους τους και μέλη του προσωπικού του ΚΔΑΥ περιηγήθηκαν στους χώρους των διαλογητηρίων, καθώς και τους τόπους αποθήκευσης των διαχωρισθέντων υλικών: πλαστικά, αλουμίνιο, γυαλί, ελαστικά αυτοκινήτων, λάμπες φωτισμού, προϊόντα ξύλου και σιδήρου.
Η συνάντηση έγινε σε απολύτως ζεστό και φιλόξενο κλίμα, αφήνοντας άριστες εντυπώσεις και πλούσιο προβληματισμό στους μαθητές του Σχολείου μας.


Ο κινηματογράφος στο νηπιαγωγείο



Η προσομοίωση της πραγματικής ζωής είναι η βασική αρχή του οργανώνει το χώρο το χρόνο και τις εκπαιδευτικές πρακτικές του νηπιαγωγείου. Στη συγκεκριμένη δραστηριότητα μια στερεοτυπία , η είσοδος στο κινηματογράφο με το μαγικό χαρτάκι -το εισιτήριο, επαναλαμβάνεται στο οικείο για τα παιδιά χώρο του νηπιαγωγείου και αξιοποιείται από τη νηπιαγωγό ώστε να οικοδομηθούν κοινωνικές δεξιότητες αλλά και ακαδημαϊκοί στόχοι . Κατά την εξέλιξη της διαδικασίας η φωνή της νηπιαγωγού παρέχει στήριξη, οδηγίες , διορθώσεις σχολιασμούς. Τα νήπια με μεγάλη συγκέντρωση προσπαθούν να ακολουθήσουν όλα τα βήματα της διαδικασίας τα οποία τους έχουν εξηγηθεί από τα πριν . Θα ακολουθήσει προβολή σε ειδικά διαμορφωμένη οθόνη με τη χρήση προτζέκτορα. Η εμπειρία αυτή εκτός των άλλων παρέχει στα νήπια ένα κριτήριο για να διαφοροποιήσουν την έννοια του κινηματογράφου από την καθημερινή εμπειρία της παρακολούθησης κινουμένων σχεδίων στην τηλεόραση . Η δραστηριότητα είναι δυνατό να ενταχθεί στις δραστηριότητες προετοιμασίας ώστε να πραγματοποιηθεί μια εκπαιδευτική επίσκεψη σε ένα πραγματικό κινηματογράφο. Η δραστηριότητα έγινε στο Νηπιαγωγείο της Στενής