Ακολούθησε η κατασκευή χαρτονιών με θέματα που σχετίζονται με τη διατροφή. Αρχικά, πραγματοποιήθηκε διάλογος για τις κατηγορίες των τροφίμων και, αφού ολοκληρώθηκε, ακολούθησε, από μια ομάδα μαθητών, η κατασκευή ενός χαρτονιού στο οποίο αναφέρονται οι κατηγορίες των τροφίμων. Για να εμπλουτίσουν την εργασία τους , οι μαθητές έφεραν φυλλάδια από σούπερ μάρκετ από τα οποία έκοψαν τρόφιμα και τα κόλλησαν στο χαρτόνι στη σωστή κατηγορία την οποία άνηκαν. Η εργασία αυτή είχε σαν αποτέλεσμα οι μαθητές να γνωρίσουν τις κατηγορίες των τροφίμων.
Στα επόμενα μαθήματα έλαβε χώρα μια ενημέρωση των μαθητών για τα θρεπτικά συστατικά των τροφίμων και για τις τροφές στις οποίες αυτά εμπεριέχονται. Πιο αναλυτικά, αναφερθήκαμε στις τροφές που είναι πλούσιες σε άμυλο, υδατάνθρακες, πρωτεΐνες καθώς και άλλα θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για την σωστή και υγιεινή μας διατροφή. Με την ολοκλήρωση της συζήτησης αυτής, οι μαθητές κατασκεύασαν χαρτόνια τα οποία αναφερόταν στις τροφές αυτές και κόλλησαν εικόνες των τροφίμων αυτών.
Η επόμενη συζήτηση του πραγματοποιήθηκε, αφορούσε στην ενημέρωση των μαθητών για τις κατηγορίες των βιταμινών και τις τροφές στις οποίες εμπεριέχονται. Μια ομάδα μαθητών ασχολήθηκε με την κατασκευή ενός χαρτονιού που ακολουθούσε το θέμα αυτό.
Μια ξεχωριστή συζήτηση που έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια του προγράμματος ήταν και η Μεσογειακή Διατροφή, την οποία ακολουθεί για αιώνες ο λαός μας και οι γείτονές του, και έχει σε περίοπτη θέση τα φρούτα και τα λαχανικά. Είναι ,επίσης, γνωστό εδώ και πολλά χρόνια ότι η υιοθέτηση των αρχών της Μεσογειακής Διατροφής έχει πολλά οφέλη