Παρασκευή, 23 Μαΐου 2008

Οι μαθητές της Ε τάξης του 8ου Δημ. Σχ.Χαλκίδας σε δραστηριότητα του προγράμματος ψυχικής υγείας με τίτλο: "Απώλεια"

Απώλεια


Επιλέξτε σε σχέση με την ομάδα σας ποια από τα παρακάτω βήματα θα ακολουθήσετε

  1. Καταγράφω στο χαρτί μια απώλεια…
  2. Συλλέξτε σε ένα μεγάλο χαρτί όλες τις απώλειες ανώνυμα…
  3. Ακούω κάποιον να μιλάει για την απώλειά μου και να λέει πως θα αισθανόταν αν ήταν δική του..
  4. Συζητήστε τι είδους συναισθήματα μπορεί να προκαλέσει η κάθε απώλεια. Συγκρίνετέ τα…
  5. Κατατάξτε τις απώλειες σε τρεις κατηγορίες: κατάσταση, αντικείμενο, ύπαρξη. Συζητήστε γι΄ αυτές …
  6. Προτρέψτε τα παιδιά να απεικονίσουν τα συναισθήματα που προέρχονται από την απώλεια που βίωσαν μέσα από ζωγραφική, κολάζ , γραφή …
  7. Καλέστε τα παιδιά να προσδιορίσουν τι έχει αλλάξει από την ημέρα της απώλειας…
  8. Συζητήστε τι τους «ανακουφίζει» σε σχέση με την απώλεια…
  9. Προτρέψτε τα παιδιά να εκφράσουν με διάφορους τρόπους ( μέσα από τη ζωγραφική, δραματοποίηση, γραφή, κολλάζ, αφήγηση…) δημιουργικές λύσεις, διεξόδους, τεχνικές , δρόμους … για το πως μπορούμε να συμβιώσουμε με τις απώλειες οι οποίες συμβαίνουν καθημερινά!
    ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΒΗΜΑΤΑ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΒΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ.























































Το Δημοτικό Σχολείο Λαμψάκου δέχθηκε κλιμάκιο του Συλλόγου Ραδιοερασιτεχνών Ελλάδος.

Το Δημοτικό Σχολείο Λαμψάκου δέχθηκε την Παρασκευή 16 Μαΐου 2008 στο χώρο του κλιμάκιο του Συλλόγου Ραδιοερασιτεχνών Ελλάδος στα πλαίσια του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Τηλεπικοινωνιών (17/5/2008). Η εκδήλωση οργανώθηκε με τη βοήθεια του συλλόγου γονέων του σχολείου και αφορούσε στους μαθητές των Δ , Ε, Στ τάξεων. Οι ραδιοερασιτέχνες αρχικά με τη μορφή διάλεξης – διαλόγου ενημέρωσαν τους μαθητές για τον ραδιοερασιτεχνισμό, την κοινωνική του προσφορά και τις τεχνικές του προϋποθέσεις ( συχνότητες και τρόποι επικοινωνίας , εξοπλισμός και κώδικας Μόρς). Στη συνέχεια προχώρησαν σε πρακτικές εφαρμογές και καθοδήγησαν τους μικρούς μαθητές και εκπαιδευτικούς του σχολείου ώστε να επικοινωνήσουν με άλλες σχολικές μονάδες (στις οποίες επισκέπτονταν την ίδια μέρα αντίστοιχα κλιμάκια) μέσω πομποδέκτη που στήθηκε στο σχολείο. Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με μια πρακτική που χαρακτήρισε την νεολαία του 70 και ενθουσιάστηκαν με την επικοινωνία που ανέπτυξαν με άλλα σχολεία. Την εμπειρία τους αυτή πρόκειται να μετατρέψουν σε προφορικά και γραπτά κείμενα κατά τη διάρκεια του γλωσσικού μαθήματος.

Ο Σύλλογος ραδιοερασιτεχνών Ελλάδος (Σ.Ρ.Ε.) ή Radio Amateur of Hellas (RASH) είναι ένα πανελλήνιο μη κερδοσκοπικό και από το 1999 είναι μέλος της O.R.E.E. (Ομοσπονδία Ραδιοερασιτεχνικών Ενώσεων Ελλάδας) . Σκοπός του σωματείο είναι η διάδοση με κάθε νόμιμο μέσο της ιδέας του ραδιοερασιτεχνισμού στην Ελλάδα…Ο Σ. Ρ. Ε έχει ενταχθεί στο εθνικό σύστημα εθελοντισμού πολιτικής προστασίας, του Υπουργείου Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, Υπαγόμενος επιχειρησιακά στο Σ. Ν. Ο Αθηνών.
Ηλεκτρονική διεύθυνση: www.grc.gr