Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

ΒΙΒΛΙΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ


ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Ε΄ΚΑΙ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΡΜΑΤΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΕΣ ΤΟΥΣ ΚΟΥΤΣΟΔΟΝΤΗ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΚΑΙ ΡΟΥΠΑΚΑ ΙΩΑΝΝΑ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ <<ΒΙΒΛΙΑ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ>> ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ.
ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΠΟΥ ΔΙΕΘΕΤΑΙ Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ,ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ, ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ Η ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΑΝΕΙΖΟΝΤΑΙ ΒΙΒΛΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ.
ΑΥΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΦΟΡΜΗ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ.

για τον εκσυγχρονισμό και την ανανέωση των εκδηλώσεων πολιτισμού στο σχολείο


Tο Γραφείο Σχολικών Δραστηριοτήτων της Δ/νσης Π/θμιας Εκπ/σης Βοιωτίας σε συνεργασία με το Συλλόγο Δασκάλων και Νηπιαγωγών Λιβαδειάς διοργάνωσε σεμινάριο με θέμα:

« Και τώρα… τι κάνουμε; »
Ιδέες και προτάσεις για τον εκσυγχρονισμό και την ανανέωση των εκδηλώσεων πολιτισμού στο σχολείο

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012, ώρα 17.00-20.30, στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Λιβαδειάς
Εισηγητές στο  σεμινάριο ήταν η κ. Ευγενία  Σερέτη, διευθύντρια στο 1ο 12/θέσιο Δημοτικό Σχολείο Καισαριανής, κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος με τίτλο  «Θέατρο στην Εκπαίδευση» και ο κ. Στέλιος Μιαρίτης εκπαιδευτικός με ειδίκευση στις Ν.Τεχνολογίες. Το συγκεκριμένο σεμινάριο στηρίζεται στη σπονδυλωτή μορφή παρουσίασης και θα αναπτυχθεί τόσο θεωρητικά (εισήγηση-προβολή)  όσο και πρακτικά ( επίδειξη – βιωματικό εργαστήρι ).

ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ



α) Ιστορικός-Πληροφοριακός
Άξονες
β) Ιδεολογικός

γ) Καλλιτεχνικός-Αισθητικός


Πορεία



  • ·         Συνεργάτες
  • ·     Συλλογή υλικού: ΟΛΑ μπορούν να δέσουν ( κείμενα κάθε είδους: λογοτεχνικά, δημοσιογραφικά, ιστορικά, στίχοι τραγουδιών, παραγωγή λόγου παιδιών, εικόνες, γελοιογραφίες, έργα τέχνης, μουσικές, κλπ.) με εμφανείς ή έμμεσες συνάφειες.
  • ·         Σχεδιασμός «επί χάρτου »
  • ·         Συμβόλαιο
  • ·         Οντισιόν
  • ·         Ανάγνωση
  • ·         Επί σκηνής (διδασκαλία λόγου – κίνησης / δράση στο πίσω μέρος)




  • Σπονδυλωτή μορφή

    Ενδιαφέρουσα μεν
    (!!!)



    Απαιτητική δε
     (s Ü…)

    ·         Σαφής άξονας
    ·          ευκρινείς στόχοι


    θεματικές ενότητες - διασυνδέσεις
                   (επεισόδια, ατάκες, μουσικές)




      Τεχνικές / Ιδέες / Μέθοδοι
      ·         Αφήγηση
      ·         Παντομίμα
      ·         Δραματοποίηση
      ·         Αναλόγιο
      ·         Αποστασιοποίηση
      ·         Πάγωμα / ταμπλό βιβάν
      ·         Μετάθεση στο χρόνο
      ·         Ένδυση - απέκδυση ρόλου επί σκηνής
      ·         πολλαπλή διανομή
      ·         συνδυασμός ηχητικής αναπαραγωγής + απαγγελίας
      ·         απαγγελία εν χορώ
      ·         συνδυασμός « άηχης » + φυσιολογικής εκφοράς λόγου
      ·         Εναλλαγές κωμικού – δραματικού
      ·         « Αιρετικοί » συνδυασμοί ( εικόνες - κείμενα )
      ·         Δράση σε πολλαπλά επίπεδα χώρου
      ·         Μουσική – Ήχοι – τραγούδι (αφορμή για ολόκληρη σκηνή )
      ·         δημιουργία ατμόσφαιρας
      ·         « γέφυρα »
      ·         σύνδεση με νόημα ( έμφαση / υπονόμευση )
      ·         συνδυασμός με κίνηση και κείμενο
      ·         δραματοποίηση
      ·         Προβολή
      ·         υποκατάσταση σκηνικού            διαχρονικές συνδέσεις σχολιασμός χωρίς λόγια      επεξήγηση κειμένων
      ·         Σκηνική αφαίρεση
      ·         ( σκηνικά  αντικείμενα     -   σωματικό  θέατρο