Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

αφιέρωμα στο Νίκο Γκάτσο


Την Παρασκευή 2 Μαρτίου και την Κυριακή 4 Μαρτίου 2012 παρουσιάστηκε στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Λιβαδειάς το αφιέρωμα στον ποιητή Νίκο Γκάτσο, στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος " Έλληνες ποιητές - μελοποιημένη ποίηση".
Το πρόγραμμα αυτό υλοποιήθηκε από τα παιδιά των τμημάτων:
Δ1, Ε2 που αποτελούσαν την χορωδία,
Ε1 που παρουσίασε τη βιογραφία του ποιητή και απήγγειλε ποιήματά του,

Α1, Β2, Γ1, Δ2 που χόρεψαν

Γ1,Δ1, Δ2 και Ε2 που ζωγράφισαν

και από τους πιο κάτω εκπ/κούς :
Αγραφιώτου Λουκία, μουσικό, υπεύθυνη του προγράμματος
  • τις γυμνάστριες κ. Νυδριώτη Θεοδώρα και η κ. Ραντίνα Ιβάνοβα, που επιμελήθηκαν τις χορογραφίες,
  • τη κ. Κιούση Ασημίνα, υπεύθυνη για τα κοστούμια και την καλλιτεχνική επιμέλεια της εκδήλωσης,
  • τη Διευθύντρια κ. Νιαβή Βασιλική που επιμελήθηκε τα κείμενα και τις διαφάνειες,
  • τον κ. Καρτάλη Στέφανο, υπεύθυνο ήχου,
  • τον κ. Καϊάφας Χρήστος και η Ραντίνα Ιβάνοβα, υπεύθυνοι της παρουσίασης των διαφανειών και βίντεο,
  • το κ. Παπαγεωργίου Απόστολο, υπεύθυνο των εικαστικών
  • και το κ. Ασημάκη Ευθύμιο, αρωγός στην πραγματοποίηση της εκδήλωσης.
  • Τη χορωδία μας πλαισίωσαν με τη μουσική τους οι πιο κάτω μουσικοί κατά αλφαβητική σειρά:
  • ο κ.Εβρίμ Γιλμάζ - σαξόφωνο
  • ο κ. Ζωγράφος Δημήτρης - πιάνο
  • η κ. Πανουργία Μαρία - κιθάρα
  • ο κ. Πούλος Γιώργος - ούτι και μαντολίνο
Η Χορωδία τραγούδησε τραγούδια σε στίχους του ποιητή τα οποία είχαν μελοποιηθεί από τους συνθέτες :
Μάνο Χατζιδάκι ( Περιπαντού, Αθανασία, ο Κεμάλ, ο Εφιάλτης της Περσεφόνης, Φιλντισένιο καραβάκι, Μίλησέ μου),
Σταύρο Ξαρχάκο ( Μάνα μου Ελλάς) και Γιώργο Χατζηνάσιο ( Γιαρέμ γιαρέμ).
Οι χορογραφίες ήταν εντυπωσιακές, είχαν κίνηση, συναίσθημα και μια τρυφερότητα που έδενε με την τρυφερότητα των παιδικών προσώπων.
Οι φωνές της χορωδίας γλυκές, χαρούμενες και συντονισμένες με τους ήχους των οργάνων.
Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό. Άρεσε στα παιδιά που παρακολούθησαν την εκδήλωση την Παρασκευή αλλά και στους γονείς την Κυριακή, που είχαν κατακλείσει την αίθουσα των εκδηλώσεων. Πολλά τα " Μπράβο " και τα " Συγχαρητήρια" στα παιδιά, στους μουσικούς αλλά και στους     εκπαιδευτικούς. 
Όλο το διάστημα της προετοιμασίας το σχολείο γέμισε από νότες και τραγούδια. Τα παιδιά τραγουδούσαν και στα διαλείμματα. Επικρατούσε ένα κλίμα εφορίας και δημιουργίας. Σκοπός της εκδήλωσης ήταν να φέρουμε τα παιδιά κοντά τον ποιητή, να τον γνωρίσουν και να τραγουδήσουν κάποια από τα τραγούδια του και  αυτό επετεύχθη με τον καλύτερο τρόπο.