Τρίτη, 15 Μαρτίου 2011

ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ

video


Την Τρίτη 15 Μαρτίου 2011 οι μαθητές της Έκτης (ΣΤ΄) τάξης του 7ου Δημοτικού Σχολείου Λιβαδειάς επισκέφτηκαν τον ιερό ναό της Αγίας Παρασκευής στη Λιβαδειά.
Ο εφημέριος Παπαθανάσης Κάτσιος διηγήθηκε στους μαθητές την ιστορία του ιερού ναού και τη συμβολή του στην απελευθέρωση της πόλης το 1821 και απάντησε στις ερωτήσεις και τις απορίες των μαθητών και των εκπαιδευτικών.

Ασφαλώς κυκλοφορώ

Στα πλαίσια του προγράμματος Αγωγή Υγείας με θέμα : ¨Ασφαλώς κυκλοφορώ ¨
το 3ο Νηπιαγωγείο Θήβας με υπεύθυνες εκπαιδευτικούς τις : Χριστοδουλή Αικατερίνη, Μπαρτζιώκα Στεφανία , Κατηγιάννη Γλυκερία και Βουβουσιώτη Φανή




Έκαναν περίπατο στο δρόμο και τον πεζόδρομο της γειτονιάς τους . Παρατήρησαν τα πάντα εκεί γύρω ,ζωγράφισαν αυτά που είδαν και τράβηξαν φωτογραφίες. Γύρισαν στο σχολείο και συζήτησαν ό, τι είδαν. Τα παιδιά εντόπισαν αρκετά προβλήματα. : Δεν υπήρχαν καθόλου πινακίδες. Δεν υπήρχε φωτεινός σηματοδότης. Κάποιοι ιδιοκτήτες καταστημάτων είχαν βγάλει τα εμπορεύματά τους στον πεζόδρομο, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να περπατήσουν πάνω στο πεζοδρόμιο. Δεν υπήρχε διάβαση πεζών. Έτσι αποφάσισαν πως κάτι έπρεπε να κάνουν γι’ αυτό.
Έστειλαν γράμμα στο Δήμαρχο της πόλης στον οποίο εξέθεσαν τα προβλήματα του δρόμου και του πεζόδρομου της γειτονιάς τους. Δημιούργησαν αφίσα ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ ΓΙΑΤΙ… ώστε να θυμηθούν οι ενήλικες τα δικά τους παιχνίδια στον πεζόδρομο, όταν και οι ίδιοι ήταν παιδιά. (πόσο σημαντική είναι η ύπαρξή του ).


Πραγματοποίησαν επίσκεψη σε πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Θήβας


Για την καλύτερη κατανόηση των σημάτων από τους μαθητές , δημιούργησαν την οικογένεια Κινδύνου, με τον πατέρα- κίνδυνο, τη μητέρα Απαγόρευση και τις δύο κόρες τους: την Πληροφορία και την Υποχρέωση και έπαιξαν κουκλοθέατρο με τις συγκεκριμένες κούκλες




Έφτιαξαν το δικό τους Αλφαβητάρι Κυκλοφοριακής Αγωγής και τη δική τους Αφίσα- μήνυμα προς όλους





video





Ο κήπος με τις 11 γάτες

Οι μαθητές της Γ΄ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Λιβαδειάς στα πλαίσια υλοποίησης προγράμματος Αγωγής Υγείας με θέμα ¨Ο κήπος με τις 11 γάτες¨ με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την Πολίτου Χαρίκλεια
Ø έφτιαξαν γύψινες μάσκες
Ø ζωγράφισαν τους ήρωες του παραμυθιού
Ø μετέτρεψαν έναν τοίχο της τάξης τους σε κήπο με 11 γάτες, η καθεμιά με τα δικά της χαρακτηριστικά.
Μέσα από την εμπλοκή τους σε θεατρικό παιχνίδι όπου υποδύθηκαν τους ανάλογους ρόλους , βοηθήθηκαν στο να εκφράσουν ελεύθερα αυτό που θέλουν, να αποκτήσουν αυτοεκτίμηση μέσα στην ομάδα ανταλλάσσοντας εμπειρίες και μαθαίνοντας μέσα από τις εμπειρίες των άλλων ώστε να μπορούν να λαμβάνουν αποφάσεις που αργότερα θα τους βοηθήσουν να ανταποκριθούν θετικά στις δυσκολίες που θα συναντήσουν.
Το πρόγραμμα αυτό έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές να δημιουργήσουν ένα κίνητρο για αλλαγή στη συμπεριφορά τους και στις σχέσεις τους με τους συμμαθητές τους. Λειτούργησε ως μέσο υποστήριξης των παιδιών για την πνευματική και συναισθηματική τους ανάπτυξη δημιουργώντας τη βάση για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων που είναι απαραίτητες σ` αυτή την ηλικία, για τη δημιουργία δυνατής προσωπικότητας των παιδιών.