Παρασκευή, 23 Μαΐου 2008

Οι μαθητές της Ε τάξης του 8ου Δημ. Σχ.Χαλκίδας σε δραστηριότητα του προγράμματος ψυχικής υγείας με τίτλο: "Απώλεια"

Απώλεια


Επιλέξτε σε σχέση με την ομάδα σας ποια από τα παρακάτω βήματα θα ακολουθήσετε

  1. Καταγράφω στο χαρτί μια απώλεια…
  2. Συλλέξτε σε ένα μεγάλο χαρτί όλες τις απώλειες ανώνυμα…
  3. Ακούω κάποιον να μιλάει για την απώλειά μου και να λέει πως θα αισθανόταν αν ήταν δική του..
  4. Συζητήστε τι είδους συναισθήματα μπορεί να προκαλέσει η κάθε απώλεια. Συγκρίνετέ τα…
  5. Κατατάξτε τις απώλειες σε τρεις κατηγορίες: κατάσταση, αντικείμενο, ύπαρξη. Συζητήστε γι΄ αυτές …
  6. Προτρέψτε τα παιδιά να απεικονίσουν τα συναισθήματα που προέρχονται από την απώλεια που βίωσαν μέσα από ζωγραφική, κολάζ , γραφή …
  7. Καλέστε τα παιδιά να προσδιορίσουν τι έχει αλλάξει από την ημέρα της απώλειας…
  8. Συζητήστε τι τους «ανακουφίζει» σε σχέση με την απώλεια…
  9. Προτρέψτε τα παιδιά να εκφράσουν με διάφορους τρόπους ( μέσα από τη ζωγραφική, δραματοποίηση, γραφή, κολλάζ, αφήγηση…) δημιουργικές λύσεις, διεξόδους, τεχνικές , δρόμους … για το πως μπορούμε να συμβιώσουμε με τις απώλειες οι οποίες συμβαίνουν καθημερινά!
    ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΒΗΜΑΤΑ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΒΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ.