Σάββατο 16 Απριλίου 2011

Βήματα για τη ζωή

Στόχοι: Να μπορούν τα παιδιά να αναγνωρίζουν τους διαφορετικούς τρόπους αγγίγματος Να μάθουν να «ακούν» αυτό που τους λέει το σώμα τους. Δραστηριότητες. Τα παιδιά ζωγραφίζουν πότε το σώμα τους λέει ΝΑΙ και πότε ΟΧΙ σ’ ένα άγγιγμα. Καθισμένοι στον κύκλο παίζουμε το παιχνίδι «ποιός είναι;» δένοντας τα μάτια κάθε παιδιού που θέλει και βάζοντας το να αναγνωρίσει με την αφή το φύλο ενός άλλου παιδιού και πιθανά και το ίδιο το παιδί.
Το σώμα μου λέει ΝΑΙ: Όταν γνώρισα ένα κοριτσάκι δώσαμε τα χέρια για να γίνουμε φίλες. Ένιωσα χαρούμενη. Αγκάλιασα την αδερφή μου επειδή την αγαπάω. Ένας φίλος μου έκλαιγε και τον αγκάλιασα. Το σώμα μου λέει ΟΧΙ. Όταν ο αδερφός μου με δάγκωσε. Ένιωσα λυπημένος. Η αδερφή μου έσπρωξε στην ντουλάπα. Ένιωσα θυμωμένη.

ΠΗΓΗ Το blog του 10ου Νηπιαγωγείου Θήβας -Τρίτη, Μαρτίου 29, 2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: